2015年1月2日 星期五

Christmas Party 2014

今年公司都係在文華開聖誕派對。




基本上我要食既品種,係好少既,所以呢D閂埋門,相對上食物款式比較少既自助餐,反而較適合我。



熱盆我其實冇乜掂既



芝士我亦唔記得咗有,因為係另一角



冷盆都好多



沙律菜,冇乜空間俾佢啦。



磨菰忌廉湯



長腳蟹、翡翠螺、生蠔、蝦、青口等等,全部都新鮮可口。



甜品最豐富



單睇都開心



咕咕力又多



其實房間入面兩邊食物都一樣,魚生、壽司、火雞等等就放中央位置。



我地坐咗八號檯



檯上既拉炮入面既小禮物係手袋掛勾



同埋不鏽鋼筷子,我初初仲以為係老花鏡添!



同事一開始就食生蠔同蟹,佢地激讚,兩樣質素都高,生蠔好creamy,蟹肉亦好鮮甜,又唔會太咸。



我習慣一開始先飲熱湯,再嚐一嚐好幾款刺身,都仲有好幾款如甜蝦之類,我唔食既



我食既冷盆,淺嚐即止,食完呢碟就食第樣啦。



魚柳相當出色,我亦嚐了一點冷盆:一粒蝦、一條青瓜、一粒蕃茄、一粒水牛芝士、一片煙三文魚。



再食個包、飲D湯



再食熱盆既西芹炒蝦仁同兩件魚柳



你睇下魚柳既纖維,就知D肉質幾咁滑漏。



甜品都係淺嚐好啦,呢碟我地三人分吃,每樣都切開佢,大家試D。



我都有被抽中玩遊戲,仲係最高分果組添。首三名既組別,每人得到$500現金獎,算多份聖誕禮物咯。另外員工獎就每人一張屈人寺現金券,可算皆大歡喜。





4 則留言:

  1. 人人有奬,皆大歡喜!
    祝新年進步,活得精彩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇抽到玩遊戲既,都有屈仁寺禮券既。

      刪除
  2. 我未食過佢既buffet, banquet就試過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地既自助餐都好出名架,原本我有機會去食佢既正常open for public自助餐既,可惜果次背脊骨落既飯,係同D鬼一齊食既,佢地揀咗唔食自助餐。

      刪除