2015年1月29日 星期四

除夕韓燒

除夕倒數,Bibi要返工,一於飛爸爸,約另外兩個俏嬌娃去拍拖拖啦!




呢間係新翠村既八道,假日前夕,7:00-8:45,$138一位,好似冇加一。



自助汽水機、熱水、中式老火湯、雜菜湯、糖水,適隨尊便。仲有數款小吃: 麥樂雞、咖哩角、咖哩魚蛋、豬紅等提供。



肉類款式可算齊備,味道亦不錯。



勝在蔬菜類都豐富,而且尚算新鮮,添貨亦快。翠肉瓜、南瓜同金菰都好好食。



另一個架有甜品、沙律、泡菜同生果等,我就冇興趣啦。



先飲啖湯,都OK架。



黎幾粒魚蛋同豬紅。



有俏嬌娃一齊,就有人侍候啦,認真幸福。佢好聰明,先放塊薄餅墊底,再放魚柳上面咁就唔會烘燶D魚,又唔會粘底啦。



我地都夾咗好多蔬菜食



佢地極力推介豬腩肉,真係幾好食喎。



雖然個零鐘唔係好耐,但都好夠飽架啦,我地食咗一個鐘,已經飽晒咁滯。



燒烤期間,如果覺得塊板太燶或者粘底太多,可以請D姐姐黎換過一塊既。叫D姐姐幫手換氣,佢地都好好面口,唔會俾面色你睇架。

10 則留言:

  1. 聽你咁講就一定會有下次,而且……價錢亦相當抵食。

    回覆刪除
  2. 價錢亦相當抵食,沙田的新翠村?

    回覆刪除
  3. 抵到爛喇!我剛到浪人日本料理(灣仔)食午飯,啲青魚有啲腥,加埋一成舊水,一啲都唔好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你就搵日黎食下補返數咯。

      刪除
  4. 咁又幾抵喎!!$138..澳門一定無~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早一個時段仲唔駛一舊水呀。

      刪除
  5. 我係深圳,食過一次類似甘架韓燒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實煙笨笨,間中食下好啦。

      刪除