2015年9月11日 星期五

黑毛豬午餐肉

同爸爸行超市,佢好似D細路咁靜龜龜放D違禁品(即係又貴又未必好食既野)入我個購物車度,仲以為放下格我會唔知。




老老實實啦,佢話係黑毛豬唧,我冇試過好唔好味,實唔會咁冒險,一次過買兩罐。



仲添加咗咁多野,唔算好野黎喎。



我成日係度諗,幾十蚊就幾十蚊啦,明知唔抵,就當買咗件玩具扭蛋俾佢,免傷和氣啦。



扁扁既一罐,切出黎好細塊先有咁多件。



味道? 真唔算出眾咋喎,我肯定唔會再買。



6 則留言:

  1. 幾十蚊一罐,以你咁精明都買,可能真係想嗜新啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地有俾家用,想買個罐頭我都唔批准,又好似好衰咁咯。所以有時明知麻麻,都會開綠燈既。

      刪除
  2. 我有試食過才買,只此一次OK﹗

    回覆刪除
  3. 我都有一罐喎~~~味道可以

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢脂肪唔算高,所以先會鞋,但食得午餐肉既話,都唔預會健康架啦。

      刪除