2015年9月30日 星期三

竹纖維洗碗布

在網上隨意瀏覽,發現了這款洗碗布。分大、中、小號。



我最初只買了數條小號的回來試用



買小號的,是怕自己沒氣力扭乾較大的。 



產品介紹說它不粘油,不用太多清潔劑,也可把碗碟洗乾淨,又可以抹電磁爐頭,似乎不錯。



標籤註明,可濕水,可扭乾,但不能漂染。



這一條小號的,一濕水,觸感厚重,洗起碗來相當就手。輕易抹去污物,又容易扭乾。吸水力強,用來抹乾碗碟,效果令人滿意。而且使用後掛起來,亦乾得快。這一塊我用了個多月,狀態就如初用時一樣,而且不沾舊漬。



有好東西我自然再大手入貨,分發各位親友。初時大家都有所保留,誰知大家用過後,都大讚我好介紹。



各位洗碗達人,即諸眾爸爸,都推薦其抹乾力強,以後抹碗就成為輕鬆事啦。

10 則留言:

  1. 咦?咁我都要買塊嚟試下!謝謝推介!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 而且都算易擰乾, 連我都擰到。

      刪除
  2. 回覆
    1. 平平地,又實用,咪試下咯。

      刪除
  3. 可唔可以用來洗臉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天然野,睇怕洗你唔壞既,只怕你啲老皮投訴唧。絲瓜絡就夠有人用黎洗碗啦,啲靚女又咪拎黎沖涼洗身。

      刪除
  4. 唔捨得用住. 屋企仲有十塊細抹布.

    回覆刪除
    回覆
    1. 抹布用黎抹野打掃啦,呢條洗碗布就拎黎洗碗咯。

      刪除