2015年9月8日 星期二

Chocolate Mousse Cake by Joanne

團購$68一磅心形蛋糕,似乎幾吸引,所以我有買黎試下。




佢地係用比利時朱古力既,應該好味既。



Joanne係星級師父,出品應該有保證。



原本要一點半後先可以取餅,上網見店面12:00開,我12:45打去問:我訂了今天取餅,若然早過1:30,可否取餅呢?年輕男孩說可以。於是我立即出發,去到店鋪1:09,郤見到門上貼著請稍候既字條,按電話打去,男孩說要我等十分鐘。在店外看看牆上的剪報排衍時間。




等了十分鐘還未見人影,店內有一嬸嬸請我進內等。見到上課的場地,算整潔。



1:30,男孩才到。若不能在1:30前取餅,我不會強求,你如實說便好了,我自己會預時間,或者先吃點東西才上來,你不該應承我,更不應說十分鐘就會到,白白浪費我二十分鐘。



看著他一點嫌意也沒有,暗歎這一代的年輕人.....,不便多言,取過餅就走。



分了一半給鄰居



餅底似乎類似麥維他,但不似一般放了大量牛油的餅底,油膩感不重,朱古力亦滑漏,不錯的甜品,相信大家到場學做的話,出品應該有相當水準。




4 則留言:

  1. 記得有次約好時間在家等人送傢具,誰知等了兩個多鐘都未到,因為只一條街那麼近所以冇理由塞車,那我便打電話說不要了,誰知對方聲大咁惡叫我一定要買,否則便叫我小心……

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係惡人當道喎。我都試過等傢俬既經歷,廿幾年前,我地新居置傢俬,訂左好好幾件貨,晚上等到十點幾都未到,最後真係半夜三更唔知啲乜雜牌軍送黎。仲係唔多識安裝既,同我砌個衣櫃,連條楣都整斷埋,監硬塞入去。真係冇眼睇。

      刪除
  2. 望落都覺得唔錯~~~~
    係啦....其實最嬲唔係點半前無得攞...係...你話有但都係點半先有得攞......浪費人時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咯,你話明冇,我都唔會勉強,最弊你話得,咁我就預時間,諗住拎左返去先食飯,點知連咬個包既時間都爭啲冇。

      刪除