2015年9月7日 星期一

迷你珍寶珠 Mini Chupa Chups

同皮禮士糖一樣咁上下年紀既,有佢:珍寶珠。




初頭上市時只得幾款味道,後尾整整下,先走出咁多款式出黎。我呢,細個果陣淨鍾意士多啤梨撈雲呢拿味果款。



佢後來出咗好幾款新口味,有d仲有埋香口膠係入面既,連出奇蛋條橋都用埋(珍寶裝,有玩具既)。依家又出咗迷你版,咁都未夠特別,引唔到我既興超。但出到Smoothies咯喎,咁就俾佢打敗咗啦。



唔怪得超市俾人排隊既位都擺滿貨啦,企係度頭噩噩等緊時,係最佳sell野時機,我就係咁發現佢地,忍唔住買兩包返公司氹下大家。



15枝其實唔多既,分下分下就冇架啦。



我梗係要先啪為敬,嗒返枝啦。

2 則留言:

  1. 好無味呀咁~我以前細個最鐘意食係可樂味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 珍寶珠黎講, OK喎。有返少少新意咁啦。

      刪除