2015年9月23日 星期三

K11月餅

收到呢盒月餅,K11出品。




裝潢名貴



選色亦特別 



兩個大,四個細,即日正法! 唔係臨近中秋就肥田都冇人耕架啦。 



餅係大同老餅出品,老實講吖,月餅都係大隻既好食D,起碼蛋黃既油水都正D吖麻。一年先食果少少,我要食有黃既!



對我黎講,至正都係個盒。夠紮實,可以用黎放我既手作材料。



我連個紙抽都唔放過,即時同佢解體,實行物盡其用啦喂!




4 則留言:

  1. 我收到一盒鴻星迷你金萡月餅, 仲係每個都單黃. 肥死.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個都單黃?你實挑返個黃出黎唔食啦。

      刪除
    2. 食少少黃都無問題啩?

      刪除
    3. 相反,我淨係食旦黃咋, 蓮蓉太甜, 唔like

      刪除