2015年9月4日 星期五

Yale Lock 耶魯鎖

我是個大鄉里,若不是家居裝修,也不曉得原來有一個品牌叫耶魯鎖。上網查看資料,相當專業呢。




一把鎖膽,包裝得好像一份大禮物一樣,入面的說明書對我來說亦相當複雜。



如果要我DIY,肯定做不來,還是留給師父安裝吧。



配備了兩套鎖匙,一套原裝五條封口的,原封留給屋主。



另外兩條是予裝修師父使用,我抽起一條,另一條留給師父,方便我在裝修期間入屋視察。

到裝修完工,師父交場後,才開封取出那五條裝的鎖匙。只要這一套鎖匙插入鎖膽後,之前的兩條鎖匙即會失效,令屋主倍加安心。

4 則留言:

  1. 我有個同事有個仔讀Yale U, 我話我自己都係Yale, 不過係門鎖.

    回覆刪除
  2. 嘩!原來有咁先進的技術,又真係想得周到。

    回覆刪除