2015年9月22日 星期二

咁快手?

雖然我沒宗教信仰,但若爸爸願將部份收入捐予志願機構,我都會支持。

今次我選了癌症基金會



但令人意外的是,剛傳真捐款表格沒多久,未己已經收到銀行通知確認過數的訊息。




同日辦公時間內,爸爸亦收到感謝短訊,並告知收據將會於數週內寄出。




在跟進捐款事宜方面,真可算神速。捐過這麼多慈善機構,頭一回收到這麼快捷的回應。以我過往的經驗,好些機構就算過數後都遲遲不發收據,甚至於收到捐款表格後,何時過數也沒準則,弄得我有日忽然收到銀行訊息,還要思量一下該筆帳項是否確實。




我猜想: 可能受助人或家庭成員,於接受幫助後,願意回饋,當義工輔助癌症基金會的發展,才有足夠的人手去處理此等事項。

8 則留言:

  1. 我每月都會支持流浪貓狗,奧比斯和Save The Children。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果條件許可既話,就幫下有需要既人,有時唔一定要俾錢架,一個眼神,一個鼓勵都可以催動人心。

      刪除
  2. 這裡的癌症基金會,每年大約在九月初募捐,而這一天是叫水仙花日。
    你父親太有心了,已不止一次聽到你爸爸捐款,而這樣的善舉,我很希望能傳播,令多些人行善就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢...... 爸爸係指Bibi個Papa呀,即係我老公咯。D網友好多都習慣叫埋佢做爸爸或者May姨叔叔既。

      刪除
    2. 善長仁翁,福有攸歸.
      我就多數捐香港防癌會, 動物機構同屯門醫院. 全部都係我有受益過.

      刪除
    3. 哈哈,搞錯了你哋關係㖭,總之都係一句,好心有好報,好事就多開心喇!

      刪除
  3. bibi爸真好人~你地一家人都好心有好報~
    不過真係處理得幾快喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然科技發達,但做到咁貼就真係少見,過多兩日,連實體收條都寄到,效率奇高。

      刪除