2015年9月17日 星期四

Jelly Beans

唔知大家同啫喱豆熟唔熟,我呢,佢一上市已經係我既朋友黎。都識咗佢幾十年咯,Bibi細個果陣我間中都仲會買下既,近呢十年都冇乜再買過,冇咩特別吖嘛。




我一向係食開明治Poifull紙盒裝既橡皮豆既,佢同另一隻鬼佬啫喱豆好唔同,會冇咁厚皮,亦冇咁死甜,而且煙韌得多。仲間中出下唔同口味,令你提起興趣去買。



大家睇真D啦,呢包係Kasugai黎,呢個品牌一向出橡皮軟糖既。廿幾年前,佢曾經風靡OL界,各款水果味既獨立包裝橡皮糖,引到大家食唔停口。我曾經訂過一大批返黎,倒晒出黎,用果籃裝住,巡迴公司,俾人任意一手挪得幾多得幾多,氹到大家好開心,做快佬都更爽手。

啊.... 我做得零食專家既,自然有sponsor架啦,你估我做o靚時搵好多錢咩?



為咗懷舊一下,明知唔會有咩驚喜,都買返包啦。家陣出既包裝都有保鮮存氣口架啦。



打開都算幾多下,而且襟食,食親呢d東東,就諗起哈利波特既怪味豆。



85克有咁多,都好足秤。



隔離左右唔駛客氣啦喂,鍾意就食d啦。



我都係想緬懷一下往惜,先執包返黎玩下既唧。

4 則留言:

  1. 我都食過啦。肥佬唔鍾意食,我乜都啱。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我超鍾意買,但只會淺嚐, 有時見到細時食過既野, 就買黎俾現代既細路(公司D青衣)試下咯。

      刪除