2015年9月16日 星期三

可麗仆納米海綿

在淘寶買了一箱納米海綿,即十二蚊店既神奇綿。




100塊



8 x 5 x 2.5cm



相比我係香港買既,呢D會厚身D同闊少少。



我用十件砌埋,就同呢條差不多長。



但依家我一箱只係22.8人仔,因為佢輕如無物,連埋運費都唔駛三件香港買既價錢。

即係用三成既錢就買到啦,咁我就可以同一眾親朋分啦喂!

2 則留言:

  1. 納米海綿真的好用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用黎清潔杯盆碗碟,甚至抹走檯上既原子筆痕,都好掂當。只要用清水,就可輕易除去杯內既茶漬,或者附在磚牆及器皿上既油煙漬或因靜電附著物件既污漬等等。如遇頑固污積,可加少少清潔劑,但塊綿就會損耗得快,事關俾我地摧殘過後,佢會扁晒。我地尤多用來清潔牆身、檯面、水龍頭、電磁爐面及洗手盆等。

      刪除