2010年11月25日 星期四

非一般的咸瘦肉粥 - 冬菰薯仔咸瘦肉粥

依家既晚餐,成日都要轉下口味,Bibi又冇乜飯癮,湯飯又食過啦,咪煮下粥咯.

今次,我開咗係美食節買既冬菰,浸出黎幾大隻呀,又厚身.(都幾爽架,又夠香,用黎蒸肉餅,仲正!)




將佢切成薄片




兩隻就夠啦,切埋都有一碗仔架




Bibi鍾意食薯仔,所以我又切咗一隻焗薯黎煲粥




果皮要先浸軟,刮去內層既囊先用,咁就唔濕熱啦.







米就浸過先煲,哈!我今次就早上浸咗,放入雪櫃,放工先用.




買舊豬展用粗鹽醃兩日,用水沖淨,煲滾水,出出水先用.(用返上次幅相算啦)




凍水放果皮,水滾就全部野放晒入去




記住呀,剛剛放晒d材料,有機會粘底架,係咁意攪攪佢啦.




大滾就轉中小火咯喎,間唔中都要睇下火架,因為d粥越煮越杰,舊咸肉又重,有機會墜底架.




煮到d米開花,粥又夠杰身,就撈返舊咸肉出黎,切開佢.(我就用鉸剪剪碎佢既)




掉返入煲,加少少鹽調味,再滾返先食就最穩陣啦.




d粥都算綿啦,我只係用咗一個鐘去煮咋喎.

Bibi就幾欣賞啦,你呢?

沒有留言:

張貼留言