2010年11月15日 星期一

Hea半日

星期六放假咯,就同爸爸入元朗行下啦.早一個站落車,去元朗廣場睇下蜘蛛展,冇咩特別,係咁意睇下就去食野啦.


兩點幾,避過咗食晏時間,入到去發記就有位坐,但當時既入席率都有八成架.


黎到呢度,唔叫生滾煲仔豬潤粥($18),真係唔係幾對得住自己,所以就即刻落單啦.成煲粥滾熱辣,起碼有十塊八塊既厚豬潤,好正呀!



呢碗係滑牛粥($18),唔關我事既.咁啱我身邊有個記者,佢點咗滑雞粥($37),豬潤腸粉同煎蘿蔔糕(我見佢食果陣係冒煙既),猛咁用專業相機影相,d食物就係咁意試下就請人俾外賣盒佢打包啦.我諗佢唔多接受到豬潤,碟腸粉佢撩過下就留低咗啦,仲將食過既雞骨放上面,晒野!睇怕佢既食評都唔慌會中肯啦.



食完野,去咗十蚊店,見到好多新版雕刻用橡皮,我好克制呀,只係買咗兩枝馬油就閃啦.


跟住我去咗街市,買咗兩斤豆卜,呢度專賣豆卜既,廿蚊斤,都幾靚架.


好貪心,叫阿姐同我將三款豆卜都執齊湊一斤.嬸嬸對我咁好,就醒佢一斤啦!佢話係西環,俾五蚊,個檔主俾咗六粒佢咋!



順手買咗半斤魚滑,要黎釀下豆卜都好呀.



見到有平粟米賣,十蚊六枝,買咗一份,跟住諗諗下,嬸嬸好似都想要架喎,再執一份添.大鑊!重死!



咁既陣容,真唔係野少架.



非常嫰,剝完出黎兩大袋,分一袋俾嬸嬸先.



一心諗住去好耐之前同事買過俾我食既花生糖專門店買花生糖既,一路行都唔見有d咁既鋪頭,又唔記得店名同地址.


打道回府,竟然俾我係轉角位見到間店!老闆十分大方,試食都係俾大大舊你既.



$22一盒,我揀咗三併軟糖,花生鬆化,糖軟糯,芝麻香氣撲鼻,簡直係花生糖中既極品.



買咗兩盒,可惜因為已經負荷唔到,冇乜心機再睇其他野.返到屋企先見到盒上話有香蕉糕,薑糖等等,早知就試埋先啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言