2010年11月28日 星期日

印仔134 - 桃子手作

又一個有緣人,桃子,佢同我個Bibi同一日生日喎,又咁錫我,點可以唔醒佢呀?


見佢專登返大陸訂造印仔,早d識我咪好咯....





呢個印,我做咗好耐(超過半年架啦),因為在當時係新嘗試,所以一步一驚心,又唔知出黎效果好唔好,又驚白費心機.





第一印,近乎完美,呢款字有型掛?為咗加添趣味,我仲為佢加咗一朵小花,為咗配合呢個印章,就要落少少本,用埋呢款筆型印台啦.





不過,若然你嫌麻煩,單色印出黎都ok架.





先用一小片紙仔,遮住花花既部分,為字體上墨,然後才用筆型印台為小花添上顏色.





咁印出黎,就變成咁架啦!係咪幾靚下呢?





袋好佢,可以送出街咯!




沒有留言:

張貼留言