2010年11月18日 星期四

藍莓芝士餅?街買既一樣呀!

昨日放假一天,約了網友Ann初會.


真係橋啦,Bibi生日果日,就正正係佢既XX結婚週年紀念呀!所以,我就準備咗一個週年紀念蛋糕送俾佢,同埋我既信物,冬菰一斤.


我地先到華都果邊既秋田一人一大碗雞扒拉麵,



加咗$11,要咗三件壽司.



碗麵係連飲品既,埋單都只係$63咋!



佢送俾我既,係....



佢親手做既藍莓芝士蛋糕呀!快快放入雪櫃,等到頸都長埋先等到Bibi放學返黎一齊食.



睇下,個餅底一d都唔厚架.味道呢.....



Bibi食咗幾啖,我問佢仲要唔要,佢即刻失控咁猛點頭呀!


仲好味過我生日果晚,佢去Italian Tomato買俾我果件蛋糕呀!咁我地把嘴有咩辦法唔越黎越尖呀?



真係唔好意思,我用dia dia個既蛋糕,換咗佢咁大大個既蛋糕添!



大家都知我都唔多曉點護膚架啦,佢送我呢枝二合一,可以搽嘴,又可以搽手既,真係方便呀.



唉,如果唔睇d字,我仲以為唇膏同潤膚露係同一樣既野黎添.



好明顯,個蓋係唔同唇膏相連既.



只係呢個波波先係用黎搽嘴架咋.



沒有留言:

張貼留言