2010年11月14日 星期日

化妝品公司賣零食?仲有超平紙蕾絲工具添!

早上,係H&M外面路過,見到斜對面有個招牌寫住 "一生良品",咦,乜同無印咁似既?平日好似唔多覺佢架喎,咩鋪頭黎架?


食晏再經過,乜原來係卓悅既一部份黎,係地庫果層,有好多零食賣.我呢個隔價專員梗係要巡下鋪啦!


買咗呢D東東:



其實入面既野,好多係外面零食鋪都有,但價錢呢,都唔算貴,有部份都比外面平少少既.盒瑞士卷$9.8咋,有十件,據朋友講,佢話幾好食.事關我係百佳都買過(我買得仲平過呢度),送過俾佢.後尾佢要我再買,已經買唔到啦,我地屋苑D師奶幾大威力至得架,唔掃晒返去俾小朋友當茶點至奇呀!


拿,呢盒美國版杯麵,啦沙湯$3.9



呢包啫哩就十皮,有15杯仔,質地唔錯,可以用小匙畢俾小朋友食.



新亞薑糖新包庄,仲出咗好幾款味道:芒果,花生,香橙,薄荷等,但我都係中情原味.



依家係錫紙袋包裝,冇咗米紙架啦,雖然佢夠辣,但實在甜咗少少.



但係最估佢唔到既.... 係我竟然係度搵到佢:



紙蕾絲工具呀!當然啦,都係做迷你野既好幫手黎,兩端都用得.



一頭大,一頭細,幾正!



幾錢呀?$9咋!


其實唔止一款架,仲有一款木柄既,一端係波波,一端係尖既!


沒有留言:

張貼留言