2010年11月17日 星期三

非一般的咸瘦肉粥

大家有冇買過雞心豆呢?其實呢種食材唔單止有益,仲好好味架!尤其煲素湯既時候,加埋佢,就寧舍香既.




我就多數買有機既,一包三百克.




其實落多落少,係好隨意既.




你地要記住呀:各種豆類發芽時,都會產生少少毒素既,呢d毒素會溶於水,雖然未至於會食壞我地,但最好都係先浸下d豆,過清水先煮啦.而且,經過趨芽作用既種籽,就會變成一種生機食物,營養價值亦相應提高架!

我通常會浸過夜,等d豆快淋d.




今次我除咗放雞心豆,仲放埋眉豆,多d野食下麻.係啦,兩種豆都係要浸一輪,過清水先用呀.




果皮要先浸軟,刮去內層既囊先用.據老人家講:呢層野係濕熱既,咁我就照做啦.




如果浸過d米先拎黎煲粥,就會快d開花.但如果你想d粥再綿d,可以浸完之後,隔水,加少少鹽同油醃下佢先煮,效果就更理想啦.(老實講,我今次冇咁做喎!)




咸瘦肉,我買咗舊豬展,用粗鹽醃咗兩日,沖淨咗,煲滾水,出出水先用.




萬事俱備,我係一個超懶人,放凍水入煲內,就一二三加晒d果皮(果皮一定要凍水落架,如果唔係就燥喎),豆豆,同咸肉.

再滾起,就加米,搞搞佢,確定冇粘底.再大滾就轉中火煮幾個字,跟住轉細火,煲到d米開晒花同粥夠杰身就食得.

撈起舊咸肉,切碎佢,加返入d粥度就食得.

我今次趕時間,放咗工返屋企先煲黎做晚餐.前一晚就浸定晒d野,放係雪櫃,到第日放工返到屋企先煮,一個鐘內都食得啦.

咁我係懶人麻,真空煲咁好用,平日呢,其實可以係大滾之後煮十分鐘,放返入外殼入面,隔半個鐘再拎返出黎,大火煮二十分鐘,都差唔多架啦.

點解唔見碗粥既相?掛住食,冇件事咯!醒起果陣,都食到七七八八咯.

沒有留言:

張貼留言