2010年11月10日 星期三

我的童年回憶 - 五香豆

我細個果陣,其實零食都有好多種類架.有d就係大人覺得生積既,例如冰凍酸木瓜,話梅呀,果d咸濕野.


我記得細個第一次食香口膠,係讀緊幼稚園既,點解我記得?事關我三歲就搬家,同步上幼稚園,所以時空記憶係會分得清楚d既.果次我大家姐見我口郁郁,就要我丫大口,跟住佢發現我食緊香口膠,就即刻好慌張咁命令我吐咗佢.


係呀,果粒香口膠,係我自己買架!以前咁細果陣,我係有機會跟大人出街架,去到d士多仔度買野食,邊個話細路唔曉呀?我夠知果d係香口膠,唔吞得落肚咯,我真係冇咁史提拔呀!做咩咁晒要我吐喎....仲有好多味架!d大人成日唔明白小朋友心情既!


依家我就介紹一款我讀小學,係零食部有得賣既東東你地睇下,就係五香蠶豆啦!唔係炸果種喎,唔熱氣既.



呢d古老野,已經冇乜機會係市面見到啦,家陣要等人返上海,先會有機會食.


唔係嚇你,佢竟然曾經係御用貢品黎!



佢其貌不揚,實在都幾硬下架,可以叫佢做蠶豆乾既,但一d都唔脆既.


嬸嬸話要棚牙唔係假既先食到,近年我d牙都唔係咁靠得住,所以只係食幾粒,過下口癮,叫做回味下算啦.



面頭有d香料粉粘住既,呢d已經冇我細個食果d咁大粒啦!(或者果陣自己細個,睇既野都大d都未定.)



係回憶中既小學小賣部,一毫子有交易,係長條狀既白色唔透明既膠袋仔袋住既,面頭印有紅色字既.一包好似有五粒咁上下啦.以前食果d呢,就偏向啡紅色皮既,依家呢d就偏向墨綠色.


放入口,又硬又un,但細路就會覺得好滋味啦,有時我地就慢慢剝開d皮,再食d肉.又或者成粒放入口趙,逐少逐少吞入肚.


老實講吖,咁多年來,佢既味道都冇乜點變,而呢隻牌子,品質亦相當不俗,可以講係越趙越香,幾好食架.


我帶咗幾粒返屋企,有晚Bibi開夜車,無意中發現佢,俾佢食晒.但佢話:因為我果陣有少少餓,所以咪食晒咯,但我唔覺得好好味喎.


或者...我食佢果陣係計埋d感情分入去啦.


沒有留言:

張貼留言