2010年11月19日 星期五

九廣鐵路限量版火車頭

一早就有人送咗袋野黎,我眼尾都冇睇過,掛住做第樣野.



冇耐,隔離部門有個姊妹打黎問我係咪都收到架火車頭?


嗄?咩火車頭呀?哦,袋野呀,我未睇喎.


你老闆架!


送俾阿仔既?咁就即係可以係我架啦.不過,我要黎都冇乜用,阻掟!



開咗黎睇,咦!原來只係發行五百架既紀念版黎.



我地呢架係第470



仲有張證書架.



連埋呢本紀念刊物



呢架野...又唔送得俾d孫喎...


係啦,分得俾邊個唧?我唔要架,冇地方擺呀.


咁即係要擺係屋企,或者擺係呢度啦.


係啦,咁我就同你安置佢啦.


於是,我唯有將佢放咗係一棟唔多會郁既文件上啦,叫做冇乜遮擋,一定見到佢啦!


 


沒有留言:

張貼留言