2012年4月26日 星期四

得得B生日

Fiona生日,我同Ann一齊同佢食飯。當然唔少得自家製生日蛋糕啦!




我地去咗新都會四樓既和民。




現場播住音樂,都幾嘈下。人客要蓋過音樂聲講野,就要大聲D,變相就會越來越嘈啦。而且油炸食物都幾多人點,抽風系統好唔掂,所以好大油煙味,感覺上一身都係油煙味,勁過煮完飯出黎。




因為主角食素,我就叫咗薯仔芝士年糕、一口豆腐。




水波蛋芝士薄餅




炒野菜




佢唔介意食肉邊素,我同ANN就叫咗呢碗和民拉麵。實行佢食蛋,我地兩個食肉咯。我奉勸大家都唔好叫呢樣,依d野唔係佢地廚房既強項黎.(奇啦,點解好似唔見咗呢張相咁既?)






天婦羅蕎麥麵,HEHE,兩隻蝦梗係俾我地兩個食咗啦! 好奇怪,d天婦羅只係暖架咋,唔係滾熱既.




其實主菜係呢樣先啱: 栗子係自己烚既,用上淡忌廉,盡量減低甜度,主角話鍾意栗子同朱古力,所以Ann就一次過滿足佢兩個願望。




我收到呢樣有機零食,第二日已經俾爸爸發現咗,佢梗冇執輸啦。食完仲俾個吉盒我,呢個盒都幾靚架,拎黎裝野都唔錯。




老友,盒野好似係人地送俾我架喎。

6 則留言:

  1. Ann姐整嘅蛋糕就一定有水準喇~順祝得得B生日快樂
    [版主回覆04/26/2012 08:54:45]咁一番心事去整, 實好味架.

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2012/4/26 下午4:10

    舊年返香港都無去過和民,只覺得佢越嚟越唔掂!
    [版主回覆04/26/2012 16:27:45]你講得冇錯呀!

    回覆刪除
  3. 蛋糕好靚,好豐富的生日飯.祝你朋友生日快樂!
    [版主回覆04/26/2012 20:31:59]多謝!

    回覆刪除
  4. 有冇去葵涌廣場? 又平又靚.
    [版主回覆04/27/2012 08:41:23]只夠時間去一度食野咋.

    回覆刪除
  5. 我都試過几次上傳某張相片 , 但係整極都顯示唔到出嚟
    [版主回覆04/27/2012 08:41:53]依家又好似好返咯喎.

    回覆刪除
  6. happy birthday meal ~ ^^
    [版主回覆04/27/2012 08:42:11]生日飯都係人少少溫馨d.

    回覆刪除