2012年4月5日 星期四

勤能補拙

勤能補拙,我一向都信呢句野架。



若然唔係我成日練習,睇怕都整唔到咁多印仔。




單單粗略咁刻出字型,已經花咗半個鐘架啦。




再執乾淨個現場,又二十分鐘。




咁即係唔駛一粒鐘? 但未計起稿、轉印喎。




咁即係一個印仔既誕生,起碼都要花我一個鐘頭。視乎字既複雜性啦,做黎玩既,就隨意D,幫人整既,就要打醒十二分精神,分分鐘會花多一半時間架。




若然要將佢變成一件產品,加以包裝,或者再衍生D咩咩東西出黎呢,就更加要多D時間啦。




呢句說話用黎勉勵時下青少年就最啱架啦,所以專登整定既。

有次爸爸聽到街上既推廣員係度賣野: 閒時買備急時用,急時要用就難相逢!

哈! 呢句又幾捉到消費者既心理喎,所以我都照借用呢套理論: 閒時整定需時用,用時要刻就難寬容!

逼住黎做就梗唔願架啦.....

8 則留言:

  1. Double Iron Legs2012/4/5 清晨6:06

    佩服!阿 Sir 都好有興趣玩雕刻 o架!
    [版主回覆04/05/2012 09:12:16]係! 咁就要交流下啦.

    回覆刪除
  2. 讚同你講法.
    [版主回覆04/05/2012 09:12:00]

    回覆刪除
  3. 估唔到作詩都有文有路!
    [版主回覆04/05/2012 09:11:50]你咪玩啦...

    回覆刪除
  4. 估唔到作詩都有文有路!

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2012/4/5 上午11:21

    好多野玩啊!
    [版主回覆04/05/2012 11:29:04]日日搞呢搞撈, 都好忙下架.

    回覆刪除
  6. 閒時整定需時用,用時要刻就難寬容............佳句. 但我呢排又懶刻章 @@
    [小牛蛋回覆04/05/2012 16:44:36]鍾意嘅圖我都會keep, 但係一轉印, 我就會忍唔住開工
    [版主回覆04/05/2012 14:54:07]有時又好似有好多野想整, 但有時又的唔起個心肝去做. 所以呢, 有好既圖, 就會keep起, 有心情畫就畫定, 最好轉印埋, 咁挪起手就有得玩啦.

    回覆刪除
  7. 勤能補拙....我都要勤力多D啦!!! 唔係一日又過一日都唔知做過D乜....
    [版主回覆04/06/2012 08:54:22]我D英文雖然一向都好C, 但呢幾年都有睇下英文書, 多多少少亦有進步, 所以呢句野係行得通架.

    回覆刪除
  8. 晚安呀~May姨,您好嗎?祝您和家人復活節快樂!
    [版主回覆04/06/2012 08:52:42]近排都幾好, 你有心啦. 趁住假期, 同你屋企D俏嬌娃去下街咯.

    回覆刪除