2012年4月2日 星期一

Happy Birthday to Mimi 2012

Mimi生日,等我做張卡俾佢先!睇下有咩環保物料可以用先,隨手拎起兒童癌病基金寄俾我既刊物,封面角落既波浪即刻吸引住我。



剪出黎就襯晒我張底卡啦。




係咪好靚呢?咁其餘部位又加D咩上去好呢?



呢張可算係我既低能習作(二)架,因為係我第二張加咗卷紙花元素既心意卡黎。




加咗太陽伯伯,已經佔咗好多位,咁再加埋字就夠晒啦。




等我係汽球上面寫字





我想佢有立體感,所以做咗少少壓凸動作,再加埋呢D彩麗皮粒粒。



咁就有少少脹起啦。




呢張就係我整俾Mimi既開心生日卡啦!




其實仲有好多改善空間既,但係 .... 我懶吖麻,粗粗地收貨啦。

5 則留言:

  1. 好有心思做,好靚,收到一定開心.
    [版主回覆04/02/2012 13:23:26]佢都好欣賞.

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2012/4/2 下午5:05

    好有創意喎!
    [版主回覆04/02/2012 21:23:55]廢物利用唧.

    回覆刪除
  3. Congratulations! 卡...好得意呀!
    [版主回覆04/02/2012 21:24:41]大家都動手, 自然就做到張卡出黎架啦, 唔一定要走去買既.

    回覆刪除
  4. 我中意呀. 手作卡有一樣好, 係好襟睇, 可以欣賞好耐, 構圖啦, 手工啦, 襯色啦, 有冇用環保物料啦...
    [版主回覆04/03/2012 13:03:56]你中意就好啦!

    回覆刪除
  5. 祝你復活節愉快,每一日過得幸福!
    [版主回覆04/04/2012 19:10:22]每年春秋二祭, 拜山都係指定動作黎啦.
    [wtm246回覆04/04/2012 18:57:32]nothing...今日有冇拜祭先人呢?
    [版主回覆04/04/2012 08:36:54]謝謝, 咁你今日兒童節又有咩搞作呀?

    回覆刪除