2012年4月25日 星期三

幫手看住婆婆?自己玩咋掛!

朋友夫婦有事外出,召我到場與伯母相伴。

到埗,朋友己備妥併貼工具及材料給我解悶。我自備了一點玩具,先試把木鈕扣塗上顏色,效果不俗。



接著用上我的彩麗皮貼紙,忘了要請人預備風筒,只好在半乾狀態下,塗上膠水,再貼上餐紙。用保鮮紙包起,帶回家去。



乾透後,剪去多餘部份,就亮出漂亮的星星貼紙了。



心型的也不賴啊,看到小豬嘜在向你揮手嗎?




屋主送我的車厘子裝飾邊,細小的模樣,很適合做我的迷你東東呢。




勾留了半天,沒為伯母做過點什麼,還要她瞎擔心我沒吃茶點呢。其實,我獨個兒玩玩也很高興啊!

3 則留言:

  1. 好靚又得意呀!
    [版主回覆04/25/2012 11:34:15]幾好玩架.

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2012/4/25 下午5:43

    又真係整得好有心機喎!
    [版主回覆04/25/2012 19:49:52]其實好多野都係手板眼見功夫, 只係要用心去做既唧.

    回覆刪除
  3. 佢又唔留番D煮飯仔你玩嘅
    [版主回覆04/26/2012 08:45:15]就係留咗好多啦, 都玩唔晒.

    回覆刪除