2012年4月3日 星期二

燙傷救星

有日係茶房叮完野,拎個飯盒果陣斜咗,俾D湯淥親手。當時茶房好多人,冇人知我出咗事。有人叫我,我只係好從容咁叫佢陣,放低盒野,隻眼瞄一瞄個葯箱,一路係水喉下沖水降溫,一路話:乜個葯箱冇可以搽燙傷既葯膏架?

大家七咀八舌:係啦,你都唔係第一個提出呢個問題架啦。

好彩,我隔離位有呎枝好野係度:






特效燙火膏,有次嬸嬸係屋企淥親,二級燒傷,醫生都係開呢隻膏俾佢既.




用葯都要睇清楚,有先天性6-磷酸葡萄糖脫氫霉缺乏症既人同埋快將生bb既孕婦及初生嬰兒都唔適合用既.




盒上話有咩1%Silver sulfadiazine,咩黎架?


Silver sulfadiazine (INN, or silvadene) is a topical sulfonamide antibacterial used as a topical burn cream on burns, including chemical burns. It prevents the growth of a wide array of bacteria, as well as yeast, on the damaged skin.



我搽咗一大pad係燙傷部位,其實當時好鬼痛:



過咗大概一個鐘之後,已經冇咁痛啦。洗洗手,再搽返薄薄一層,皮膚亦冇咁浮。呢個創口係有兩厘米咁上下長既。




到咗傍晚,好明顯見到個泡影,如果拎野唔小心刮到係會痛既,若只係我自己用其他手指摸下佢,就唔痛既,按落去有少少痺既感覺。




第二朝洗頭果陣就一就啦,乾咗之後變成咁,唔講都冇人知,我冇再搽葯膏。去到下午,差唔多冇事咁啦。




就等新皮成形啦,由得燙傷部份自動脫落,睇怕都要十日八日先得架。

咁呢枝葯膏幾錢呢? 卅幾蚊架咋,放枝係屋企看門口都好吖。

7 則留言:

  1. 藥房有無得買呀?同埋,祝早日痊癒.
    [欣欣媽媽回覆04/03/2012 14:12:40]我都買一支,唔該晒你.
    [版主回覆04/03/2012 13:00:10]有得賣, 早就好返晒lu.

    回覆刪除
  2. 咁唔小心呀!呢枝藥膏又幾掂咁喎!
    [版主回覆04/03/2012 15:38:02]係好掂.

    回覆刪除
  3. 黃師奶廚藝小百科2012/4/3 下午4:02

    買黎喺家~~看吓門口幾好~!
    [版主回覆04/03/2012 16:18:59]卅幾蚊, 放咗一枝係公司, 都有三個人幫襯過, 除開一人十皮, 唔駛痛咁耐, 又冇甩皮搞到沖涼唔方便, 抵到爛啦.

    回覆刪除
  4. 土耳其他他 - TATA2012/4/3 晚上7:16

    祝早日康復!
    [版主回覆04/03/2012 20:13:20]第三日已經冇晒事咯.

    回覆刪除
  5. Double Iron Legs2012/4/4 凌晨2:19

    等我都叫阿 Sir 買枝過嚟睇門口先!
    [版主回覆04/04/2012 08:37:18]幾好架, 整返枝啦.

    回覆刪除
  6. 下次拎住D熱野就要小心D喇,燙傷真係可大可小
    [版主回覆04/17/2012 11:45:10]真係淥死誰手呀.

    回覆刪除
  7. 好介紹
    [版主回覆04/17/2012 11:45:26]幾好用架.

    回覆刪除