2012年4月13日 星期五

我和朱古力有個約會- Bouchard Belgian Chocolate

又俾我係超市搵到呢只朱古力!




72%黑古古力喎,比利時出品。仲有好多口味添架,但因為我未試過,唔知佢甜度有幾高,
一陣頂唔順咪弊! 所以我只買咗呢款最穩陣既。



150g一包,有三十粒,即係5g一粒,入面係咁既:



原產地係比利時,都有少少信心架。記住: 朱古力係唔適宜放入雪櫃既,太冷既話,就會破壞佢既品質,咁就唔滑架啦。包裝上有提示,攝氏五度至二十度就最啱啦。所以呢.... 冬天就最多朱古力運黎香港賣既。



認住呢個品牌,下次見到平平地就好入貨咯喎!



呢款Witor's都好味架,新上架就都幾貴下,因為早輪可可豆失收,所以可可豆既期貨都炒貴晒,連帶朱古力產品都貴晒。佢直頭貴過我前年初初食果陣一倍呀!




四十幾蚊又真係太貴麻,過年後,見到超市六十鬆D蚊兩包,即掃兩包。咁啱買上面果款朱古力時,見到佢一系列既產品都半價喎,好似廿一蚊咁上下,得返一包72%有脆餅既,拉上補下,又可以同D同事分享,一個師奶要開心其實好簡單。

9 則留言:

  1. 多謝分享.
    [版主回覆04/13/2012 08:54:06]

    回覆刪除
  2. 食朱古力會好滯, 同人分享就大家都好happy
    [版主回覆04/13/2012 15:37:43]我一日都只會食一粒, 唔會滯既. 分俾大家, 人人都開心, 唔食都睇得!

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2012/4/13 下午5:01

    我都喜歡食黑朱古力!
    [版主回覆04/13/2012 20:16:35]我比較喜歡85%兼少甜既.

    回覆刪除
  4. 邊度有?佳佳嗎?
    [版主回覆04/13/2012 20:16:05]賣晒啦, 年尾冬天請早啦.

    回覆刪除
  5. 小丸子老婆2012/4/14 晚上7:17

    食dark朱古力唔怕肥, 一日一粒都ok!!!!!
    [版主回覆04/14/2012 21:35:53]配給唔多, 反而更滋味.

    回覆刪除
  6. Pandora 香傭講法文2012/4/14 晚上8:01

    日日約咗佢^^
    [版主回覆04/14/2012 21:36:26]朱古力係令人心情愉快既食物黎, 食少少無妨架.

    回覆刪除
  7. 原來唔好放雪櫃架咩……我每次開咗未食晒都放入雪櫃架!
    [版主回覆04/15/2012 08:18:32]朱古力室溫十零度就最好狀態既, 放咗入雪櫃, 四度C喎, 太低溫會影響佢既質感, 冇咁好味架. 除非你係好似Royce果D忌廉朱古力, 要指定放入雪櫃啦.

    回覆刪除
  8. ice may may 雪美美、子格格2012/4/15 上午8:36

    好味!
    [版主回覆04/15/2012 09:06:27]

    回覆刪除
  9. 我也很喜歡食這款朱古力,我是在日本買的。請問香港那裏可買到呢?
    [版主回覆04/29/2013 19:16:07]Taste咯,但價錢就冇咁平啦。有樣野你要注意,香港既春夏,潮濕又熱,唔適合朱古力既儲存,所以好多店只會秋冬先入貨架。

    回覆刪除