2008年10月17日 星期五

再闖ABC


迷你蛋撻仔



山東合桃酥



馳名鳥結糖


哈哈!雖然外面落住毛毛細雨,都無阻我一闖ABC餅屋既興緻。


去到,梗係要買晒佢果三寶啦:蛋撻仔、合桃酥、鳥結糖。一路行,一路好想食個蛋撻仔,早知就叫呀姐包少個,等我一啖食咗佢先啦。返到公司,急不及待,先啪一個先,然後再分俾人食,中途梗係又繼續啪啦。一口氣食咗四個,弊!蠢咗添!咁個胃仲邊有位食合桃酥唧!飽晒,連鳥結糖都唔想食住啦。我一早就知咩味啦,請同事食就算。再食,一定食滯唧!


等到五點幾,忍唔住,都開咗一件合桃酥黎睇下,真係有合桃粒粒係裏面架喎!只係外面金黃色,裏面係米白色既,唔食過又點同大家交代呢?食咗一啖仔,好鬆化,同我地食開果d嫁女餅式既合桃酥有好大分別,而且冇咁油,乾爽好多。但我實在好飽,就同d同事分咗佢。


帶咗四個蛋撻仔返屋企,兩父女都係要爭.事關食飯前我俾咗鳥結糖囡囡食,爸爸唔執輸,走去食咗個蛋撻.到食完飯啦,同Bibi一齊食蛋,一人啪一個之後,爸爸居然要Bibi將最後一個蛋撻分一半俾佢喎!


 


沒有留言:

張貼留言