2008年10月24日 星期五

好趁Lunch Time去Shopping

今日約好咗唔帶飯,我地幾個又去ABC買野食。


首先要搵地方食飯,我知道結志街都有幾間食野既地方,一於去睇下先。


點知蘭方園又多人,Annie又話唔要食粉,行行下就入咗街市範圍啦。都唔知邊度打邊度,咦!九龍醬園喎,原來係度。又見到有好大粒花生賣,一陣返轉頭買先。又再行入d,有間麵廠喎,梗係乜都有得賣啦,又有雜貨鋪…。佢地一路口翕翕話:「要抬喎,要抬喎。」


跟住又行前d,轉彎又有幾間食店,有間馬來咖哩屋,裝下,又好似幾好喎,set lunch只係$35唧,有飲品加埋湯或者甜品。我要咖哩雞、Candy要咖哩牛腩、Annie要香茅豬扒,我地全部都係要例湯:竹蔗甘筍排骨湯。有少少失望,都唔辣既!湯好夠熱,但冇乜味。我杯奶茶就麻麻,始終都唔係茶餐廳feel,但佢地兩個就話杯檸茶同檸水裏面既檸檬幾靚,冇苦澀味,又夠酸。


食完,一點七唧,先買斤珠豆,再去頭先經過果間麵廠買斤蝦子麵,然後去ABC買野食。又買唔到雞尾飽,連蛋撻都要等。咁算啦,我淨要鳥結糖同合桃酥啦,佢地兩個就有買其他包既。


仲有時間,屋企枝有機豉油就快食晒,想去八珍買豉油。我揀咗枝$27既濃釀生抽,好細枝架咋,我諗應該好味卦。佢地話下次去City Super買頤和園試下喎!


沒有留言:

張貼留言