2008年10月7日 星期二

重九登高

今日要去哥連臣角拜公公婆婆,我地由屯門出發,七點就要出門口,大家約咗八點半係筲箕地鐵站外巴士站等,爭d遲到呀!嚴格黎講都遲咗一兩分鐘,仲係最遲黎果家人,好彩冇俾人省唧。


今日三姨個樣好唔掂,原來佢昨日肚瀉黎,仲未恢復。拜完山巡例一齊飲茶,今次大家去伊利莎伯大廈既百樂門,唔知係咪因為呢座大廈新裝修,地下果層好多吉鋪。


我地一行十七人,去到梗要等位啦。趁呢個時候,我分咗d迷你粘土俾大家。二家姐頭先係巴士話:做乜今年中秋唔送禮俾我?有冇搞錯!我話:月餅就整厭咗啦,果籃又送過啦,冇咩好整啦。好彩都唔係等好耐,半個鐘都冇,十一點鬆d就坐低咗啦。


樓面人手唔夠,好似好踢腳咁。我地分別叫咗幾個侍應開多壺鐵觀音,最終都冇人做到,連添熱水都係我地自己動手既。


我地呢檯只係坐咗十個人,叫咗好多點心,菜苗餃,蝦餃,燒賣,小籠包,叉燒包各兩籠,嘩!唔知邊個剔既!咸水角,奶皇包,饅頭,素菜包,腸粉,煎蘿蔔糕,鳳爪,燒腩仔,豬腳薑,煎薄餅,脆皮滷豆腐。隔離果檯叫乜我就唔多清楚啦,佢地有叫炒野。我打包埋隔離檯食淨既菜苗餃同燒賣,加埋呢檯有一籠叉燒包冇郁過一個素菜包一個奶皇包。


我估唔到Bibi食到咁多野架,佢食兩只半咸水角一個饅頭、一條腸粉一件鳳爪兩件燒腩仔、一舊豬腳(佢第一次食豬腳薑架咋)一件煎薄餅一片脆皮滷豆腐、一只蝦餃兩舊燒賣三個小籠包。果然厲害!


飲完茶,只係一點唧,大家各自返歸。我就去咗波斯富街么鳳買原味合桃,把鬼!七蚊兩,但原來淋咗既,有冇搞錯呀!諗諗下,都好似唔多妥,都唔想佢做壞個招牌。打個電話去么鳯,請店員check下d貨係咪有問題。點知聽電話果個即時話:原味合桃係淋架,你唔食得可以拎返黎。我話:我唔駛你換,我有買開架,我食開唔係咁味架,唔信你食下啦,我只係唔想你地做壞招牌唧。


 


唉!咁樣做生意法,真係趕客。鬼想買到唔好既貨色走返去換呀!人客買過d野唔好食冇回頭就弊架啦。連Bibi都識話:乜么鳳d野唔係好好品質既咩?


沒有留言:

張貼留言