2008年10月28日 星期二

一張特別的訂單 I

有一張美國的訂單,對方既要求係:我同d friends閒時愛打幾圈,可否為我做一個以麻雀為主題的蛋糕呢?


嗄!乜佢唔知個蛋糕好細既咩?佢唔係以為可以做到係個蛋糕上面擺個四方城吖麻?咁點好呢?我通常都會盡量符合人家的喜好同要求去設計架噃。我初初想推架,點整喎!玩呀?


首先,要解決技術上既問題:點做D咁細只既麻雀呢?


話就話我都叫做有打過麻雀,但除咗細個果陣有認認真真拎過幅麻雀黎當積木玩之外,我對呢樣野其實冇乜研究架喎。以前細個果陣,屋企副麻雀仲係好似豬油膏咁色既,我依家屋企就冇麻雀呢樣野啦。


依家d麻雀咪有兩層既,多數係一層綠色,一層白色,上面有字既。要做得似,就要知道呢兩層顏色既比例啦?考起!問d有間中打下牌既親戚,佢地話屋企都冇麻雀喎,至於比例係幾多,一時間又答我唔到。不過後尾我都係公司搵到個麻雀精,算叫做搵到料啦。


我冇諗過要做個大d既蛋糕去就d麻雀喎,所以,就決定唔放咁多啦。係咁意放三只最經典既牌算啦,即係「中、發、白」。(睇下粒AA電,都知我已經盡咗力啦。)



做好d牌之後,我都覺得幾滿意,而且一開始我都冇諗過搞得掂既,好彩唧。


中發白麻雀蛋糕,以香桃水晶糖粒及鮮忌廉圍邊,配蜜瓜球及士多啤梨喱粒。


沒有留言:

張貼留言