2008年10月29日 星期三

放假一天

今日雖然要繼續做盲俠,都無減我放假既興緻.公司既嬸嬸又放病假,又唔想咁衰叫隔離位幫我老闆洗杯,既然我都係去西港城後面間寶湖金宴飲茶唧,咁我就先返公司,同我老闆倒滿佢個水壺同換埋茶,又順便覆埋d醫貓先去飲茶啦.


四個人叫咗一碗生滾東星斑粥,一碗生滾滑雞粥,炸倆,鮮蝦菠菜餃,腐皮千層夾,潮州粉果,都只係$90咋!


飲完茶,我地先去專營日本食品既代理字號掃零食,我買咗一大包芥辣豆同三排朱古力豆,另外既朋友亦唔弱,都有戰利品.但果d所謂芥辣軟糖就真係呃鬼,一dwashabi feel都冇!


係朋友屋企坐下,再係佢樓下間茶餐廳食咗豬扒炒烏冬同菜遠排骨炒河,跟住就駕車去迪欣湖逛下.影下相咁,目的只係hea下唧.



我唔識整返正張相添!收貨啦.


朋友係迪迪尼禮品店買咗兩個袋,跟住就去咗迪迪尼酒店行下,又去咗個公主洗手間,之後我就同佢地講:我地已經感受到公主既”部分”生活啦!


都知果個冇乜方向感又冇記性既假日司機唔係幾靠得住,我地差唔多預咗一粒鐘俾佢駕車去諾富特東薈城酒店(佢終於都係要亂兜先兜到去),因為我地打算係果間Essence食buffet.



我一向都唔係搏命既人,所以都係好隨意既.先飲碗人蔘雞湯,食幾片魚生,少少茄子,一串雞串,兩個面包仔,又走去叫人淥咗dd金邊粉加咗一粒蟹籽丸同菜,不過都冇食晒d粉.抖一抖,再出去掃甜品.



睇得過既都拎上黎試下,結論係:Tiramisu係可以既,木糠布丁都ok,果粒四方芝士蛋糕仔係得既,朱古力puff好味,最好味既係朱古力慕司,士多啤梨慕司都唔錯.


仲食唔食好呢?大家都話要抖抖先,一個話要去下洗手間,一個就話要去除皮帶.


好!我再出去巡下,見到有新鮮窩夫,又整件,d芒果汁好味喎,同窩夫好夾!


除完皮帶果個同我一齊沖杯茶之後,就話要去拎甜品,我就部佢出去,限定佢既份量同品種,唔好食咁多無謂野.


跟住....


又出事啦,我又走去拎多件窩夫.哈哈!


噢!有人送我返屋企真係幸福啦!


沒有留言:

張貼留言