2008年10月22日 星期三

ok上海菜

上星期日,去屯門圖書館睇睇下書,爸爸話個肚打鼓喎,就同佢出去搵食啦。


好似華都花園果頭有間上海野架喎,咪試下去睇下有冇位咯。去到金滿軒即刻有位,原本係要坐大檯既(果度係有得搭檯既),但後尾有張細檯埋單,我地就去咗細檯坐啦。


雖然有客飯食,亦有素菜既款式,但爸爸一心要食蒸素菜包($23四只),又話想食蒸素餃喎,咁點食得咁多呀?我又想食上海粗炒喎($32)。仲爭十五分鐘先到下午茶時間,於是就先點素菜包同粗炒,等到夠鐘再叫多個下午茶餐。粗炒先上桌,味道、熱度都ok,唔太油,係粗炒墊底,上面鋪白菜仔、黃芽白、冬菰絲、肉絲炒出黎既一堆材料,可以好輕易抽到碗淨麵俾爸爸食。到兩點啦,我地又再點雜菌擔擔麵加炸饅頭($23)。素菜包出場,的的式式,水準一般啦。


下午茶餐真係抵食,係A+B組合黎。即係自選一碗主食(如擔擔麵、上海湯麵、油豆腐粉絲湯、酸辣麵之類)加一客煎窩貼、饅頭、高力豆沙之類既上海小吃。兩項都有成六款俾你揀,一時間都唔係好記得有乜。我仲以為下午茶既份量會好細添。點知黎到碗擔擔麵係好大碗架,如果一個女仔諗住食少少野去點呢個下午茶,要再食埋個小吃,一定食唔晒。麵條好夠彈牙,湯又夠熱,微辣,都幾好味,仲有好多花生碎,雜菌係鮮貨黎,連草菰,磨菰都係新鮮既,好夠誠意。


其實呢度尚有其他款既下午茶選擇,因為我地都唔會食咁多野,所以冇詳細睇啦。下次一定要帶舅母或者三姨黎試下。呢度一至五茶錢三蚊,週末假日就五蚊位,收埋加一,價錢尚算合理。


老實講,呢度既出品都唔係太差,只係做包點既皮,即係饅頭之類既發麵功夫仲爭少少,但整體黎講都ok架啦。


沒有留言:

張貼留言