2008年10月30日 星期四

整定係你啦!

唔嫁又嫁,江湖救急,終於又賣咗一個蛋糕俾人,算啦,一切都係整定既。


上星期做咗兩個蛋糕出黎,一個諗住昨日放假同朋友一齊玩,送俾佢預祝佢月尾生日既,另一個就手多多做咗出黎。點知又有同事昨日送短訊黎話佢星期六有朋友生日,問我依家仲有冇接訂單?


老實講吖,我發現佢既短訊果陣都已經好夜啦,真係對唔住啦,就算我肯開工做俾你,都趕唔切乾啦。


唯有拎咗果個新貨返公司,睇下佢滿唔滿意啦。又咁啱得咁橋(返到公司就梗係要先處理昨日放假入黎既信件同電郵架啦),其中一封昨日收到既信,係奧比斯寄黎既捐款表格。咁順理成章,老老實實咁同人講:「要做一個新既蛋糕俾你,就真係無能為力啦,但我上星期做咗一個現貨係度,不如你過黎睇下啱唔啱心水啦,如果唔啱,就幫你唔到啦。拿!私人醒,俾埋張迷你卡你做配套。」好彩,人地都肯收貨,咁我就順便俾埋張捐款單佢,功德圓滿!


多謝晒!



教我粘土既老師話,如果做公仔,做出黎既野會似返果個人,希望大家都鍾意我做既野,唔好有人pad埋一邊唔要就好啦.


沒有留言:

張貼留言