2008年10月31日 星期五

Sweet Sweet 的感覺 V

可有想過蛋糕也可以慶節呢?



“快高長大”夜光士多啤梨忌廉蛋糕,以鮮忌廉圈配士多啤梨果占圍邊,加粉紅心心T-shirt圖案。(一大一小的奶嘴,母女平安啊!)



圓形金箔朱古力蛋糕,飾以車厘子糖粒,配以香芒球及車厘子。



圓形香芒忌廉雜果蛋糕,以開邊士多啤梨及蜜桃片圍邊,中心配蜜瓜及哈蜜瓜球,綴以香芒卷。



聖誕老人栗子蛋糕,配蜜瓜球及巧克力.呢個係我最鍾意既蛋糕黎,多謝雯雯送俾我既聖誕老人,令呢個蛋糕生色不少。(佢做咗好多失明既聖誕老人,全部拎晒返黎俾我同佢地施手術.大家睇下,我同聖誕老人做既眼科手術幾成功!我只係收咗一個做手術費咋,夠靚仔卦!)


沒有留言:

張貼留言