2008年10月25日 星期六

金滿軒

今日休下晝,咪再去金滿軒食下午茶咯。


 


成兩點半先去到,要等四張檯先到我地,但都算快啦。未坐落,阿姐經過已經問定我地要咩茶啦,爸爸順口叫咗普洱。


 


因為一早就係外面睇定食乜,所以人地一執完檯,我已經可以落單啦,之後先有另一個侍應黎set餐具。我地點咗雜菌擔擔麵加蘿蔔絲酥餅同埋酸辣麵加高力豆沙。


 


冇耐,蘿蔔絲酥餅就上桌啦,我地一人一個。咬咗一啖,弊!唔記得咗影相添!算啦影少樣啦。都幾好味,仲熱熱地。


 


d麵未到,高力豆沙又出場啦。嘩!個樣好靚呀,我地又一人一舊,用筷子督住。哎吔!又唔記得影相喎!tun返只筷子出黎,有個窿添!搞到人地毀咗容,唔好咁衰影人啦。好,又唔影住。


 


咁影住個下午茶餐單先啦,大家睇下,係咪好抵呢?


 



$23一客咋!


 



咁如果唔想食下午茶, 都可以考慮下食有埋湯既客飯既。


 


爸爸碗擔擔麵先上,佢問我要唔要,咪啦,我一陣有酸辣麵食,就飲啖湯啦。咦!好似冇上次咁滾熱辣咁既?哎呀,又試冇影相,實俾華姐鬧啦!係咁意將頭先撥到亂晒既菰菰夾返兩件上面,又夾返條菜上去,個樣好少少啦。Cheese,影到啦!收貨啦,盡咗力架啦。


 



人地好肚餓麻, 都唔係好肉酸唧。


 


爸爸食咗一半,我碗酸辣麵先出場,今次我醒啦,即刻影咗幅沙龍。係咪好得呢?只碗都起碼有八寸卦?咁大碗,都有d驚食唔晒。撩一撩佢,都唔係浪得虛名架喎,下面全部都係麵黎。食一啖先,熱到爭d食唔到,正呀!


 



 


食咗一大半,爸爸問我係咪食唔晒。


梗係啦!


如果你食唔晒,我幫你食d啦。


咁速速拎只碗黎啦。


 


分咗碗仔俾佢,我終於連d湯都清埋。超飽!


 




順手影埋佢另外時段既餐牌俾大家研究下啦。


 


跟住行咗一陣街,又走去聖安娜用埋張餅卡佢。依家佢改咗例啦,餅卡可以換咩都得啦。終於補咗$1.8,要咗六件馬仔兩條糯米卷一個綠茶南瓜包一個芝士火腿潛艇同埋一個提子包。好咯,終於都清張餅卡,成日袋住,都冇人肯捱義氣食佢。


 



拎到返屋企,d包都冇變形喎,順手影埋佢比大家睇。


沒有留言:

張貼留言