2008年10月8日 星期三

意外驚喜?


無啦啦老闆話約咗個客五點幾,冇晒會議室,咪帶佢入間吉既律師房咯。


 


人未坐定,個鬼就話有野送俾我。唔係啦掛,咁客氣。佢仲同我講係日本香水黎,律師Daisy都有份。我唯有多謝之後就收咗佢啦。


 


無耐,老闆叫我召Daisy入去,我預先知會佢:個客帶咗禮物送俾你,一陣你咪尷尷尬尬咁呀,扮驚喜,大大方方收咗佢啦。


 


後尾Daisy同我講話:個客話你都有呀,我同你一樣味啦!不過,佢話佢老婆都係用呢只香水架!==


 


我一向都冇用香水既,拆開睇下,係Shiseido既“禪”。咁好啦,係咁意用下啦,多數都係又放係櫃桶或者衣櫃做香薰架啦。


 


沒有留言:

張貼留言