2008年12月17日 星期三

工展會2008

專登放日假去下工展會,曬到咩咁,爭d溶啦。


係咁意巡個圈先,都算多人啦,而且今年既擺位好似好亂咁,搞到人冇乜行既意欲,冇見到三只小綿羊既檔,所以冇機會見到二少奶個囡囡既真身。



肚仔餓,唔通靠試食去頂肚咩?走去美食廣場先,我地兩個人,買咗兩個蛋撻、兩串(即係八粒)素花枝丸、一枝豆漿、一只蟹粉小籠包,打下底,然後先去掃貨。


行黎行去,冇乜特別好野。普遍食物都比美食節貴,可能真係物價高漲啦。其實全場最實惠既,反而係梅州既攤位。佢有特產臍橙,睇佢d皮冇噴過野既,一杯即榨橙汁都係十蚊唧,都幾好味架。同場亦有佢地盛產既柚子賣,我都試過,品質非常好,亦係十皮一大個,好抵買。可惜我老定得滯,諗住臨走先買兩個返屋企,人地三點零已經賣晒啦,想食過翻尋味都唔得添。


終於買咗有機花生糖$15/100g、有機蜜糖$48、有機紫無花果$22、杏脯乾$18、大棠荔枝園既蛇舌草一小枝$8(麻麻,飲豆漿好過)、台灣既醬油膏$17(用佢黎炒上海年糕就正啦)、素肉碎$9、兩款Vicenzi既酥皮卷$20、三包金菰$10、三包魔芋絲紮$10、三包花菰$100、同埋我事必要買既壽桃牌麵食$170。咁就全場加埋消費咗$551啦!



好失望,搵唔到鬼佬有機糖薑,雖然現場有一檔有有機糖薑賣,但超甜,而另一檔既就係黑糖煮過既,唔係我想要果種。我食開果款好似蕃薯乾咁上下色同乾身既,一粒粒丁方既,冇得賣,算啦。又冇德清源既蛋喎,仲專登唔買蛋,諗住今日買埋添。唔知係咪懶,連二德惠既檔都搵唔到,所以連有機豆漿粉都買唔到。


不過,今日既收穫都算唔錯啦。


沒有留言:

張貼留言