2008年12月2日 星期二

吉日

今日半日安,仲係吉之島呢期最後一個吉日。一心諗住放工去上環果間十蚊店睇下有冇我想要果d日本顏料,點知朋友話果間野摺咗啦!


嗄!唔係啦卦?咁可以去第二間唧,點知去到康山果間,原來冇十蚊店架。好失望!


我都未行過呢間店,咁去咗食晏先啦。又唔多熟呢頭,見好似板長壽司有位喎,咪入去咯。咦,因為吉日,仲有九五折添?


點知...如果趕時間就一定激死啦,d野黎得慢,我走果陣都過咗兩點半啦,連埋單都咁慢,冇眼睇。


咁先上樓上幾層行下,睇下文具部有冇我要既野啦,冇喎!唯有C9shopping啦。


殺去地庫問大超市,我就好克制,只係買咗粟米蝦餅、黑椒咸豬手、豆腐花同有機花生。但我個朋友就勁咯:兩只燒雞髀、炸蟹仔、粟米蝦餅、兩盒迷你包、一盒帶子、菜心苗、白菜仔、雜錦壽司、一盒急凍大蝦、一只烏雞。如果唔係路途遙遠,佢仲想繼續買架。


佢又順手係度買咗盒士多啤梨俾我做貢品,大家睇下:



呢盒野係韓國黎既



好新鮮,但D閃光燈影出黎既效果麻麻,冇得補飛啦,事關已經入晒我地既長頸樽啦!



可以講得上係冇瑕疵既



仲好甜添!


沒有留言:

張貼留言