2008年12月13日 星期六

買d好野食下+南瓜湯

今日一早食完早餐就去shopping行惠康買咗包新登場既米,原產地台灣, 叫做三好糙米。賴係巴閉咁,見米身咁短切切,好似珍珠咪咁款,反正我都要買糙米,又有特價(兩公斤卅幾蚊),就整包試下。整多包寧波年糕,俾錢果陣只係四十幾。弊!蠢咗!唔記得嬸嬸吩咐話要儲印花,冇買多少少湊夠五十皮添!



見唔見到呀? d米係肥碌碌架!



加埋白米一齊試煮過啦, 真係好正喎, 一d糠味都冇, 而且口感好好.



跟住走咗入屈人寺買包Hart杏仁。係原味黎,美國產,冇加調味既。市面都有好多原焗杏仁賣,但我就同d同事將唔同品牌齊齊擺出黎一試高下,都係呢只牌子味道最好,杏仁既品質都好高,食得出有果仁既甜味。

食完飯,一心去ThreeSixty買有機雞翼既,但居然俾我見到有機雞柳今日做特價,由$189變$160兩磅喎!咁即刻轉軚啦,雞翼都要$99兩磅啦。爸爸話:我地平日係屋企已經多數食素,如果煮肉就唔好再食d冇質素既肉啦,食返有機架啦!咁我地又唔食得幾多,冇乜所謂啦。



最衰試食咗一舊仔鬼佬minced pie啦,死咁甜,咪又拎d香草包麥包黎食下,清下個口咯。點知食到芝麻麵包條之後,就出事啦!又買。$27,貴!但一諗起搭忌廉湯係幾咁襯,就毫不考慮咁拎咗一包啦。



其實晚餐我只係要咗少少飯,因為想盡快飲湯,可以食佢。
等大家都食晒啦,淨返幾條,包返起佢留返聽日食先。弊!冇影相添!得返幾條, 都可以俾大家睇下既。

咁d南瓜湯呢?真係好抱歉,入晒長頸樽啦,還原唔到啦。

不過,我可以話俾大家聽,尤其係有小朋友同老人家既家庭,南瓜好有營養,而且非常適合糖尿病人享用。但就咁煮黎食或者咩蒜頭豆豉炆真係唔係人人都識欣賞,但將佢變身成為南瓜蓉湯或者忌廉湯,就可以輕易地將叛逆既心扭轉。

方法好簡單:

1. 南瓜肉切一厘米厚件,用水煮淋(落水比例:一半水一半南瓜)。

2. 水滾起計大概煮十分鐘。撈起d南瓜,d水由得佢留係個煲度。有攪拌機就用機搞爛,冇就用叉同篩整爛都一樣既唧。

3. 倒返D南瓜蓉入煲裏面,加少少油(當然啦,有橄欖油就最好啦),滾返之後,隨個人喜好加dd鹽同胡椒粉或者黑椒粉,咁就飲得啦。(咁點解要放油唧?因為咁樣身體會更易吸收南瓜既營養!)

但係,如果你想變下口味,有鬼佬忌廉湯feel,可以放真既淡忌廉。如果想經濟d,就去吉之島十蚊店買一盒盒既調味白汁磚,放日式咖哩磚既貨架上可以搵到,面頭有d西餐白汁相果只。一家四口既份量,放三份一盒就夠啦,因為已經有調味,連鹽都可以慳返。呢隻味係最容易令年輕人接受既。

當然啦,要豪d既,加d海鮮食材就梗好味,鬼唔知May姨係女人咩!

沒有留言:

張貼留言