2008年12月28日 星期日

賀年全盒 I

就過年啦,好多做過迷你粘土品既同好,或者都整過下全盒啦。


有人會買現成既六角全盒,或者圓形既,亦有人會自己整。


我呢d咁懶既人,又想慳錢,又想個全盒特別d,又想細少少既,咁點搞好呢?


燈!燈!燈!Dun!


就係用雞蛋布丁杯啦!


你地知唔知成隻杯都係六瓣波浪型既呢?仲係一路收窄架喎,最正既係佢既杯底仲有一截杯腳,反轉佢就係容器啦!


首先,要齊腳鋸開佢,杯底剛好貼住杯腳留低。咁就係全盒個膽啦!D分隔點算?自己用紙做partition啦!


咁個蓋呢?


我咪話咗隻杯身係一路收窄既,就咁再鋸一截出黎,係濶d口果邊,粘返塊紙皮,咪可以做盒蓋咯。當然啦,我有鬼d咩發熱工具咩!鋸出黎既邊係醜咗少少架啦,我既克難工序係咁上緊架啦!


嗄!就咁見人?唔係啦卦?咁咪好肉酸咯?


我都知,所以我都有為佢做返一條用黎遮醜既粘土邊既。所謂人要衣裝,我個全盒就要金裝啦!你地睇下,係咪得得地呢?



通常d人都會係個蓋面畫下畫既,我咁懶,都係咪啦,反正show出黎既時候,多數都揭開咗個蓋架啦!



呢d傻事,係兩年前做既,我唔會再咁搞架啦。如果你地有興趣既話,不妨做一次傻瓜吖!我諗仲趕得切架!


係咪真係work既?唔信,下次逛超市,多手拎杯雞蛋或者朱古力布丁睇下啦,再想像一下我講既野,有時垃圾都可以變精品架!


沒有留言:

張貼留言