2008年12月20日 星期六

旺角行

又放假,一早就plan定去旺角尋寶!


 


先去創興既十蚊店,好失望,又搵唔到MickeyBom講果d做蛋糕jam jam效果既日本顏料,得返藍色同綠色咋,有鬼用咩。仲諗住會搵到好多手作材料添,淨買到d磁石貼咋。



雖然冇咩手作料好買, 點都會發揮到一d師奶本色既.



呢d磁石貼我嫌佢太厚, 但見佢細細地, 都執返排啦.


 


第二站,去香港美術用品中心,真係好日子呀,做緊八五折呀。見到有套紙lace既Starter Set,$220喎,左諗右諗,都係唔好咁晒錢啦,就咁買兩枝單丁工具算啦,其餘既野,自己諗辦法啦。至於牛油紙,行完街先買都未遲啦。於是,我就淨要咗$28既cutter$29同$22既平平地既工具。



 


第三站,去手創拾派睇下有冇咩好野,但我既冇學生證,又冇教師證,冇折,唔抵。


 


第四站,去素食一家下午茶,麻麻地啦,起菜太慢。


 


第五站,去花園街係咁意行下,買咗兩舊冷玩下。



 


最後,去返香港美術用品中心買牛油紙。同店員傾下,叫佢拎果套starter set出黎俾我睇下,好想要...有折喎!好,買咗佢,仲要埋另一枝$50既工具,又執多三張牛油紙,加埋之前買果d,都係三百幾蚊唧。唔體驗過d比較好既工具,又點可以去搵d類似功能既“克難工具”呢。我知我得既!



 

弊!返到屋企先醒起,今日唔記得去買薄磁石貼貼呀,冇得玩新野添!

沒有留言:

張貼留言