2008年12月4日 星期四

迷你禮品花 VI

呢d盆仔係咪好好用呢?



但原來用返我裝生果既籃仔裝都幾好喎!



終於呢籃花送咗俾一位印度婆婆做情人節禮物。
話說呢位婆婆係好耐好耐以前,係一個正正式式既麵粉花導師黎,可能仲係香港第一代玩麵粉花既其中一位。人地年青時既作品係放係大會堂展覽架!佢係我一個舊同事既媽媽,我都係機緣巧合下,係佢地回流返香港(佢以前一路係香港生活,後尾去咗楓葉國),我先正式認識佢。
送盆咁既小兒科野俾人,好搞笑呀可。我知係班門弄斧架啦,但難得突然有人大我咁多,我可以做返細路女喎!
比著你原本畫畫好叻既,但依家有個幾歲人仔畫幅畫送俾你,你都唔會O嘴卦!


沒有留言:

張貼留言