2008年12月26日 星期五

收禮物 IV

到我地咁上下年紀,收到小朋友寄黎既卡就最開心啦,呢一張係我係blog度認識既瑩瑩小朋友寄黎既:



呢幅相好自然,越睇越開心!



冇諗過公司d青衣小朋友會送禮物俾我,好感動呀!睇住大家一年一年咁長大,一個二個順順利利係High Court扑頭殼,我都好為你地既屋企人開心架.記住好好珍惜你地既學習期,第日做個有為既律師呀!



呢盒聖誕曲奇就係25號果日同d青少年一齊dap晒啦,佢地仲夾手夾腳食埋罐腰果爆谷添,大家不知幾捧場呀!



真開心,又收到罪惡曲奇.唔敢開住,唔想咁快要去告解.



今年既熊仔罐設計非常精美,我識做架啦,食完一定拎返公司俾喜歡儲靚靚罐既同事既.


沒有留言:

張貼留言