2008年12月18日 星期四

迷你紅掌

係做迷你海棠既同時, 我仲有做埋迷你紅掌既, 所以我係四星期內, 就做咗好多花送俾人啦.



左手面最大塊果d, 係導師教我地做既size, 右手面既, 係我自己想要既大細(太大塊, 我接受唔到呀).


至於葉麻.... 我唔想用佢教果款, 都係覺得自己用手做葉紋會好d.



呢盆係"大"紅掌加佛珠, 變成人地既生日禮物.



睇真d葉紋! 我老闆買既盆仔又大派用場啦!



算ok啦, 咁啱有個放完長長病假返返工既同事, 我都送咗一盆俾佢, 點知咁橋,  又有另一位同事送咗一盆真既紅掌俾佢, 擺埋一齊都幾搞笑架!


無意中係網上見到真既大紅掌盆栽, 原來d葉好大架, 而且比較長. 下次啦, 千日啦, 到我有靈感再做過, 就會靚d架啦.


沒有留言:

張貼留言