2008年12月15日 星期一

以毛會友 - 送給大家的聖誕細禮揭曉

搞咗一大輪,終於都做好晒d聖誕細禮。


首先,好多謝各大鬼佬雜誌既硬皮封面各大銀行及公司贊助既硬皮廣告單張,順利成為薑餅仔既佈景板,仲有d同事做完bundle之後唔要既colour divider,剛好用來印祝賀語。



跟住,又要多謝各種產品既新鮮直板膠套及玻璃紙包裝袋,成功為薑餅仔營造一個五星級的家。



再要多謝自己乜鬼得意野都走去買下,終於珍藏咗三億五千萬年既膠片粒粒都可以古老當時興,令薑餅仔更為滿意我俾佢既家居設計。


最後,牡丹需好,都要綠葉扶持,全靠我心血來潮,係石板街呀婆果檔未人間蒸發之前,執到跳樓貨既靚靚絲帶(早知就買多d啦,十一號行過,檔野已經瓜咗啦)。



仲以為教識咗個女,會成為我既好幫手添,佢係就係有做過十件八件既,後尾又話忙就停工啦。最後仲要打劫返我轉頭,佢話佢都想送d俾人喎!



呢度150件架啦! 呢個角度去影, 你地又點睇到吖!


就係咁,每晚做十零只,又要抽時間粘卡仔,又要包紮好晒d薑餅仔,坐底二百個薑餅人喎(早知係咁我就拎去 St. John's Cathedral 度義賣啦,不過果輪又未有靈感諗到呢條橋),大大話話都做咗成兩個星期架。因為係分批做既,所以佢地既膚色會有分別。



初初以為做幾十個薑餅人都夠啦掛,點知做完又好似唔夠數,再做多d,又好似漏咗呀邊個邊個咁,再做到百幾個啦,點解仲係唔夠分咁既?一心以為限量版做一百八十二個啦,乜都夠啦!點知唔記得廿五號仲有一班青少年朋友仔未計落去呀,咁有乜理由唔過二百粒吖?



我初時只係諗住做黎送俾親友,想佢地開心下,事關大家都好鍾意收到呢d禮物仔,尤其係我d家姐,實拎去show俾d晨運友睇,又或者帶去老人中心度威威既。


見今次條橋都算新,市面又好似冇同類產品供應,相信愛好手作仔既朋友都會歡喜卦?所以先敢話送俾大家做禮物唧。唔敢做咁細,費事大家話我孤寒。我保證,一個普通力度既乞chi係唔會吹得走我既薑餅仔既!



做完係有後遺症架!你地諗下,做薑餅人都算輕keng,粘卡仔又輕鬆,剪膠袋同玻璃紙都冇乜難度,而且好enjoy添。咁衰咩呢?


就係衰在縛蝴蝶結之前,要用好幼既鐵線定位,紮好個口!百幾二百包既鐵線紮作係咩境況,你地都估到啦。終於食指d皮就花晒,好似無啦啦生咗好多倒刺咁,鬼咁痛,睇怕都要抖幾日。有冇搽野?搽咗啦!


依家又有難題啦:點解明年咁快過農曆年架!我賀年手信就訂咗啦,但有冇人歡喜既小年禮呢?仲未有靈感喎!起碼要應酬十幾個家庭添架,鬼叫我地係大家族咩!


唯有睇佢地命水啦,搞得掂就做,搞唔掂就一於扮懵啦喂。


我係唔會咁傻做全盒俾佢地既,事關我唔鐘意買外面d盒,太大個啦!我自己果個全盒,係用環保物料做既,太花功夫啦,做過一次都怕黑啦,咪搞!


沒有留言:

張貼留言