2008年12月30日 星期二

賀年全盒 III

年糕、年高,年年高陞喎,邊個唔想吖。有大、有細,既有欖仁,又有瓜子仁,中間粒紅棗係意頭野,唔少得架,記住要整到縐縐地喎,仲要中間督返個窿做蒂呀。


未裝身既年糕:



瓜子仁加紅棗



欖仁加紅棗


各位觀眾,化咗粧既年糕!



令立立,靚仔晒!



煎堆、油角雖然熱氣少少,但賀年食品,有佢係度坐陣就熱鬧好多啦。



話時話吖,我對手分分鐘靚過d廿零歲既妹妹仔呀!(唔敢同d十零歲既黎比住!)爸爸都成日話我唔做家務既.



我只係做咗呢四粒咋!送咗俾我四家姐lu!



做油角,我真係有鎖返條邊架!



食晒呢兜野一定熱氣到暈啦!


不過,雖然大家依家睇到既係大過實物原大,但係迷你野係咪一定要將將就就便了呢?


我始終覺得仲可以改善一下既,用野督窿始終都係太粗糙,唔知道換果沙土黎做會唔會好d呢?我就未試過呢款粘土啦,有冇玩過既朋友可以指較一下呢?


沒有留言:

張貼留言