2008年12月2日 星期二

迷你禮品花 IV

首先,我要多謝我個鬼佬老闆。佢有次去泰國玩,我就好無恥咁拎一兩件同事送俾我既迷你碗碟俾佢睇,話:如果你見到呢d野,就買吖!


因為我諗住遲d會整迷你食物麻,碗碟就梗係要用架啦。點知....


佢叻仔到...


佢買咗好多返黎,呀!


佢話:我專登去Wet Market買俾你架,不過,唔好意思,我都整爛咗好多。


好感動呀!原來Wet Market要另外自己貢去架,雖然最後點算就真係爛咗唔少,我都冇預佢一定買到返黎既,依家有咁多,真係開心啦!仲可以分俾人玩添!



咁插法就可以慳返d花啦.



但又要配返d襯花同葉喎!



咁咪仲用得多過以前?



慳家大計失敗咗添...



但咁插法都ok吖



真係好啱心水呀,抵讚下我老闆既!


沒有留言:

張貼留言