2009年7月1日 星期三

七一又探牛B

一早起身,就去咗市中心,先去KFC食個早餐先。



咦?做咩有四杯奶茶既?大食積吖麻,兩件鬆餅、一件雞卷、一個雞扒漢堡、一份雞扒炒蛋、薯餅加蕃茄通。



食完野,駛開兩父女去圖書館,自己輕輕鬆鬆行超市。


哈哈!竟然俾我買到唔重芝士味既白汁磚呀,真係好啦。



順手執樽有機醬油。



行過商場,見到有懷舊檔仔係度擺檔,行埋去大澳產品果檔度睇睇,買咗呢樽無添加既大地魚粉。阿姐問我有冇食開喎,其實我屋企有樽係度,長洲出品。點解又買?我成日都想買樽俾我個日本朋友,但礙於長洲果隻唔係密封既,會好大陣味,所以冇買。家陣呢樽,我聞過下,外面冇乜味既,咁就啱晒我寄去日本啦。



去圖書館同佢地會合,順便睇下書。


返到屋企平台,叫爸爸返去先,我地去A-Maths叔叔度借背囊。但爸爸話佢又想探下牛B喎,咁好啦,一齊上去啦。



喂!呀生,你咁款算唔算走光呀?



係咪話你一句都咁款先?



B又大咗少少啦!


沒有留言:

張貼留言