2009年7月25日 星期六

爸爸 - 唔好啦掛? 又黎!

爸爸上星期又話肚仔唔舒服,鬼咩,上次腸胃有事,好返冇耐,又貪心,星期六下晝同我去食下午茶,霸住晒兩杯奶茶黎飲。「你飲水得啦!」咁都講得出口既。明知就打風架啦,又掛住行街,係都要去搵2GB既手指,仲話要短d既。依家仲邊興2GB吖?情形就好似SD Card咁,依家仲邊有人去買二百幾同五百幾MB既卡架,咁又點會再出呢。係咁兜,站站停,我話天色開始變啦,刮風啦,就黎落出雨啦。仲唔肯走,終於搞到落狗屎。好啦,肯死心啦,又話要我返轉頭再行下喎,跟住又要我同佢去影視鋪買Michael Jackson既DVD。「你自己入去啦,我係度等你。」「….」我都知佢架啦。「陪你入去啦,如果唔係你唔會心熄既。」入到去,MJ既CD都一疊,DVD又好多隻。我話:「你要知道喎,你係想睇佢跳舞咋喎,根本就唔識聽人唱咩。要買到正式MV版先好,如果唔係,影黎影去都係個頭,或者pan咗去d觀眾度,盞搞。」終於都冇買到就走啦。大家想唔想像到,一個呀叔,成日係咁睇MJ,仲學人玩moonwalk(當然係唔似果隻啦),PG家長指引都黎唔切,應該訓覺又唔去訓,我可以點吖?


返到去,五點幾,又lur住要上Youtube睇MJ,一路搞到Bibi八點幾九點返。我煮咗日式咖哩,爸爸食食下話覺得d野寒,唔食d瓜。晚上掛咗八號同九號風球,明知會中途落波,爸爸都冇早d去訓,半夜d風又嘈到拆天,點會訓得好,又掛住一早要開工攞車喎,終於又出事,個胃又唔妥,仲係反胃果隻,唔肯睇醫生,死都唔肯食葯。星期日仲要開廿四小時特更添,拖下拖下就又一日架啦。晚上,爸爸打返黎話佢又嘔啦。


話就話星期一唔駛開工唧,爸爸一路都食唔到野,個胃唔舒服,一味訓都冇用架。夜晚煮通粉俾佢食,都食唔落,淨想飲湯。咁由得佢啦。


到咗星期二,Bibi要返同學會,爸爸雖然有開工,但仲係好唔舒服,唔接佢啦。終於爸爸頂到半夜(搵夠車租但油錢都蝕埋),去咗仁濟睇急症,照咗X-光,話佢腸冇事,但胃損咗。要佢第朝攞一星期葯,如果食完冇好轉就要入院照胃鏡。話咗佢唔好睇d打打殺殺片同MJ架啦,搞到個人咁抗奮。佢就懶我,話我冇好好睇住佢,仲俾咁多奶茶佢飲喎!嘩!咁都得?


星期三,爸爸終於都肯停工啦,放到星期日晚先開工。食咗葯都仲係冇胃口,好煩。叫佢煲粥食,佢話食唔落。「咁飲粥水啦。」呢日係日全蝕既日子,雖然香港只係可以睇到日偏蝕,但係個氣氛都好易俾人感受到。爸爸凌晨睇完急症,早上要去屯門醫院攞藥,我叫Bibi起身陪佢去。爸爸梗著數啦,咋死要Bibi拖實佢,兩父女溫馨咁去取葯,又一齊睇日蝕。放工我買咗方包返去,爸爸食咗半塊。晏dd,佢又走去煲粥,我見到咁大煲,叫佢唔好一次過食咁多,分兩次食啦,好彩佢都肯聽。等Bibi等到洽眼訓,頂唔順,入房洽下。未洽著,Bibi就打黎話落咗車啦。即刻入廚房炒通粉,到佢返黎就即刻有得食。爸爸聞到味,走咗出廳,又拎咗雪櫃d車厘子黎食,仲問車厘子可唔可以夾麵包。唔係啦掛?啱啱叫做食得返野,好心佢就咪鬼咁為食啦。我印咗d關於胃炎既資料,佢就睇都唔肯睇。


星期四,下晝,爸爸打黎話好想飲老火湯。我就傳短訊俾佢,如果佢搵到淮山、杞子、茨實、蓮子、龍眼肉、眉豆、花生、果皮、蜜棗等材料,都可以用,但咪亂黎。放工返到去,爸爸煮咗飯,但係d餸…真難頂!果d素肉片,佢話用咗豉油、豆粉、糖黎調味喎,呀茂信佢咯,甜耶耶既,梗係冇聽素食鋪呀姐教既方法,走去淨落糖啦。其餘既材料好似菜心同南瓜都係緊緊熟,而雞脾菰就比較熟,唉!甜既,好難頂,我問佢係咪冇落鹽,佢又話有。算啦,好醜食一餐,我只係留咗自己個飯盒(知道麻,咁難食我都要食兩餐呀~~~),冇留俾Bibi,都費事害佢。我一入門口,已經聞到一陣當歸味,我問:「你唔係落咗當歸去煲湯吖麻?」我真係好憎人亂咁黎既,一早已經傳咗短訊話佢知有咩可以落架啦,做咩仲放埋d咁野喎!我就唔信佢分唔到啦,話當咗佢係淮山?當我傻架。


星期五,同Bibi商量,不如叫爸爸淨煮飯好啦,我情願放工返黎煮餸,都唔想食d咁野。所以,我就親自示範如何處理素肉片,用豆豉黎炆南瓜,加埋煎豆腐同蘑菰炒蛋,Bibi總算開開心心咁食一餐啦,仲添飯呢!爸爸就食到連汁都撈埋,仲話原來素肉係正既。係啦,好地地既材料,冇用心煮,即係浪費食物呀!今日既湯正常d啦,只係得杞子、茨實、蓮子、龍眼肉、果皮、蜜棗、赤小豆、扁豆、玉竹唧、南北杏。


沒有留言:

張貼留言