2009年7月31日 星期五

欖菜肉碎炒飯

原來,有好多朋友都係煮野唔多掂既,包括我以前果兩位,除咗煲水就咩都唔識煮既菲傭(佢地跟咗我幾年之後,梗係可以下山啦)。好話唔好聽,大把人仲係五穀不分,連日常食既菜都可以搞錯晒既。係咪依家既新一代幸福得滯呢?憶或係佢地冇我地果代咁幸福至真呢? 

我都覺得自己好好彩,叫做自我訓練有素,總算可以輕輕鬆鬆煮到幾味。本來今日呢個炒飯係應該由Bibi主理既,但佢呢輪比較忙,又要彩排會考放榜打氣大會既司儀,所以都係等我示範俾大家睇下,點樣係短時間做好二人份既足料炒飯啦。

欖菜肉碎炒飯

材料有:

主角冷飯,記住打鬆咗先呀



肉碎(約$10),即係百佳買既本地屠宰免治豬肉。先用豉油胡椒粉調味,再加半茶匙鷹粟粉搞勻。(記住調味少d冇所謂既,過多反而難搞)



雞蛋兩只



薑蓉(約一湯匙,多少隨意,我就覺得多少少香d)



欖菜(一至兩湯匙,其實冇乜所謂既,隨你喜歡啦,有時一樽入面會有一兩粒欖核既,千奇咪連埋粒核掉埋入去炒呀)



調味只係少少鹽同少少豉油

超級懶人大法:

用少少油爆肉碎,炒散佢得啦,唔駛熟晒既。話明係懶吖麻,咁梗係唔會兜起d肉架啦,亦唔會中途走去洗鑊既。



跟住放薑蓉同埋欖菜,兜幾下,呢兩樣配料既香味就出黎啦。放心啦,兜到呢度,d肉都有八成幾熟架啦.



加埋打鬆咗既冷飯入去,兜勻翻炒。炒到d飯熱,d肉都熟晒lu,可以加少少鹽啦。(又問少成點?唔好超過半茶匙先啦,唔夠可以再加架麻,多得滯就弊啦。)再兜炒幾下啦!



係鑊中間推開一個窿,打兩只蛋入去,快手兜勻,炒到d飯粒會一粒粒跳起就為之Very Good啦。(我呢d係新鮮有機蛋,可以好放心直接打入去,如果你地果d係普通蛋,唔該搵只碗裝開,逐只打開,睇清楚冇變壞先好喎。)



係呢個時候,你地可以試下味。如果味道差唔多,就再係鑊中間推開個窿,做咩?記住,係呢個窿果一忽金屬面度,贊少少生抽(唔駛咁多架,我要d香味既唧),快手兜勻,再炒幾下,咁就可以收火架啦。如果你曉呢下秘技,炒出黎既飯,就會香過人地果碟架啦!



呢碟就係足料欖菜肉碎炒飯啦(仲可以留埋我聽日既飯盒),全程炒作時間唔駛十分鐘(我計過時,只係用咗九分鐘唧),咁加埋我同d肉調味同切薑蓉既時間,又當你手腳慢啦,再加多五分鐘好未吖?係咪好快呢?



睇下,易潔鑊即係易潔鑊,兜起晒d飯之後,好似洗過咁乾淨!


沒有留言:

張貼留言