2009年7月5日 星期日

有驚無險之blog聚

今日,約咗師奶同Pri去幸福蝎度玩,我整咗蘆薈橙汁啫哩糖拎去食。


原定由爸爸車我入天水圍再轉乘貓巴士入大埔既,我上咗車,就開始落雨,呢個司機叔叔去到天水圍先話:「唔記得打氣添!」唔係啦掛!石油氣車一冇氣就要搵人拖車架啦喎。衰在佢對新界路又唔多熟,邊度有氣站呢(唔係個個油站都有得入氣架)?大件事!


Call上台問台姐,請問天水圍最近邊度有加氣站?


旋即有回應:環X工業中心。


爸爸:清楚,唔該!(嗄?清楚?做咩唔問人果個咩中心點去呀?)


終於,佢隊本地圖俾我,要我搵。唔係啦掛,可唔可以停埋一邊,等我搵下呀?以我用地圖既認知,正路係先睇大廈索引既。


爸爸:你盲架?我粘晒d旗仔做咩架,一揭就揭到天水圍果頁啦。


天水圍都有兩版架,我又唔識路,最快既辦法梗係睇索引啦。跟住佢就監梗要我係天水圍果兩頁度,搵油站既標誌啦。點搵呀?本地圖又細喎,佢去到天耀村肯停低啦,又落咗車,問後面架綠的。綠的呀叔又係傻下傻下,教唔到佢。


爸爸上返車之後,即刻又開車咯喎。後來我見到好似有個油站既紅色屋頂,好開心咁話佢知:「咦,呢度有個油站喎。」


爸爸:「你想飲油呀?你估個個油站都有得入氣架?」


跟住爸爸一路驅車到合益路,塞車添!時間一分一秒咁過去,距離約定時間尚有十五分鐘。個天仲越落越大雨添!


爸爸:「塞到出路口都夠鐘啦,一係你自己截的士去啦。」


雖然我係路盲,但我對眼未盲,我見到架車經過新元朗中心,跟住爸爸就兜入工廠區。到我見到中石化既油站,開始鬆一口氣。終於係死火之前入到油啦!


到我可以轉到貓巴士都過咗五分鐘啦,跟住我地去火車站兜埋呀Pri。去到呀蝎度,又冇雨咯喎。我冇咩可以送俾佢,只係做咗一個高跟鞋印仔俾佢。




另外搵返我第一次做麵包仔既私己出黎,裝上螺絲釘,變成電話繩,送咗俾佢地。




呀蝎真係整咗老婆餅請我地食呀,不過...


我諗大家都明既,我地三個客人,冇人記得影相,一路食、食、食!


「唔,裏面爽爽地既,好好味。」


食到最後一啖,我先識驚叫:「唉吔!好慘呀!未影相呀!」佢地兩個已經食晒,師奶仲好老定:「佢一定唔止得三個既。」


蝎:「係得三個咋!」


師奶唯有把握最後機會,影咗我手上果一啖老婆餅啦。


事到如今,我唯有去呀蝎度偷啦!




時間過得好快,六點鐘,爸爸黎接我啦,我一踏出門口咋,就開始落幾點雨啦。我上咗車之後,仲落到好似倒水咁。跟住,我地去咗上水買齋飯外賣。返到樓下平台,又冇雨啦,點知我一上咗樓咋,又再狂風暴雨。


爸爸:「你咩人黎架?睇下,一入門口又落大雨啦,搞到我想唔拎遮都唔得。」


沒有留言:

張貼留言